Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Sunny day, coast walk...

Μία όμορφη και ηλιόλουστη καλημέρα σ' όλους.
Αφορμή του συγκεκριμένου άρθρου στάθηκε μία πρωινή βόλτα στην θάλασσα.

Ναι ναι, είναι γεγονός καλοκαίρι άρχισε δειλά δειλά να μυρίζει στην πόλη. Παρ' όλο που  η αγαπημένη μου εποχή είναι η Άνοιξη, επειδή φέτος μας ξέχασε, ( θα είχε κι αυτή τους λόγους της...) προσπαθώ να συμβιβαστώ  κι εγώ όπως όλοι με την καλή διάθεση του καιρού. Και μόνο αυτός ο λαμπερός ήλιος που κατακλύζει τον καταγάλανο ουρανό  εδώ και λίγες μέρες στάθηκε η αιτία να ξεκινήσω την βόλτα μου στην θάλασσα μακρυά από την φασαρία και  το άγχος της πόλης έστω και για λίγο. 
Ομολογώ ότι μου έφτιαξε την διάθεση. 'Αλλωστε, και ποιος Έλληνας δεν αγαπά λίγο ήλιο και  λίγη θάλασσα; Αλλά κυρίως, τον ελεύθερο χρόνο  να μπορεί να πηγαίνει. 
Αναμφίβολα, ο φετινός χειμώνας μας παίδεψε πολύ γι' αυτό λοιπόν κάντε λίγη υπομονή κι έρχεται το καλοκαίρι  να μας αποζημιώσει. Όποιος μπορεί να κλέψει χρόνο από τις υποχρεώσεις του, θα τον συμβούλευα να επισκεφθεί την πιο κοντινή ακρογιαλιά, όχι απαραίτητα για κολύμπι ( έχει λίγο κρύο ακόμη, εκτός κι αν είσαι χειμερινός κολυμβητής) αλλά για λίγη χαλάρωση κι αναζωογόνηση. Πίστεψε με θα γυρίσεις άλλος άνθρωπος, πιο χαλαρός , πιο αισιόδοξος. 
 Καθώς περπατούσα στην ακτή παρασύρθηκα για λίγο και άρχισα  να σκέφτομαι τις διακοπές. Κι κάπως έτσι, το απότομο αεράκι και το μεγάλο σύννεφο με ξύπνησαν από τον λήθαργό μου αναγκάζοντας με  να διακόψω όχι μόνο τα σχέδια μου αλλά και την βόλτα. Ε, είπαμε ακόμη μας παιδεύει ο καιρός, που θα πάει όμως θα στρώσει!! Υπομονή φίλοι μου, summer is on the way...
Εκμεταλλευτείτε το τριήμερο της Πρωτομαγιάς.Πάρτε την οικογένεια σας,την παρέα σας και πηγαίνετε στην πιο κοντινή θάλασσα. Θα δεις. Είναι αλλιώτικα εκεί... Άλλωστε,
             «Τη θάλασσα τη θάλασσα ποιος θα μπορέσει να την εξαντλήσει;» (Σεφέρης)
Φιλί, Marie

2 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο, όλοι αγαπούν τη θάλασσα. Έχει κάτι μαγικό που σε ηρεμεί και ταυτόχρονα σε βάζει σε βαθιές σκέψεις :)
    Αχ καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή