Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Blue Christmas...

σοκολάτακαλάφίλοιπαιδιάδιασκέδασηχριστούγενναταινίεςζεστάπαραμύθιααγάπητζάκιευτυχισμέναευτυχίαχαμόγελα













Καλημέρα ...
Χρόνια πολλά φίλοι μου, 


Φορώντας την γιορτινή μου διάθεση σήμερα δεν έχω να προτείνω κάτι , παρά μόνο ευχές  να δώσω.
Ο,τι και να κάνετε , όπου και να είστε να περάσετε υπέροχα. It's christmas day today
Και εκεί κάπου στο διάλειμμα από το μεσημεριανό και την καλή παρέα σου, μοιράσου και  μαζί 
μας τα ιδανικά σου Χριστούγεννα. 
Για μένα  ιδανικά Χριστούγεννα  είναι να πλαισιώνομαι από αγαπημένα πρόσωπα δίπλα στο υπέροχο μας τζάκι, πίνοντας μια ζεστή σοκολάτα από τα χεράκια της μαμάς μου. 
Οικογένεια φίλοι μου και πολλή αγάπη συνθέτουν τα ιδανικά Χριστούγεννα.
Καλά Χριστούγεννα λοιπόν, με ευλογία , χαρά και πολλή αγάπη.
Μακάρι έστω για σήμερα όλοι μας να είμαστε χαρούμενοι και όχι μόνοι μας.
Εδώ συντρόφευσε την παρέα σου με τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια του Frank Sinatra.
Χριστουγεννιάτικο φιλί, Marie
''Christmas waves a magic wand over this world, and behold, everything is softer and more beautiful.''
Norman Vincent Peale  







  







             

4 σχόλια:

  1. Τι ομορφο αυτο με τις λεξεις. Χρονια πολλα και σε σενα mariepedia καλες γιορτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σ άρεσε. ΚΑλή χρονιά να έχουμε λένα.

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχουμε κοραλλία μου... ένα ήρεμο 2015 εύχομαι.

      Διαγραφή